program

Generalforsamling og underholdning 2020

GTMs 46. sæson
Generalforsamlingen afholdes i henhold til § 10 i GTMs vedtægter. Du kan finde vedtægterne her på gtm.billetexpressen.dk i øverste bjælke under ”Om foreningen”.  Læs mere

Billettyper

100.00 kr.
Bord 01, Bord 02, Bord 03, Bord 04, Bord 05, Bord 06, Bord 07, Bord 08, Bord 09, Bord 10, Bord 11, Bord 12, Bord 13, Bord 14, Bord 15, Bord 16, Bord 17, Bord 18, Bord 19, Bord 20, Bord 21

Dato

GTMs 46. sæson

Der er gratis adgang for medlemmer, men husk at bestille adgangsbillet her, eller ring til 40 71 11 75.
Læs mere i bladreeksemplaret.

Efter generalforsamlingen underholder
Troubadouren René Schmidt: "Danmark Rundt"

René Schmidt synger, spiller og fortæller - og skaber et helt univers med forskellige tider, steder og stemninger.

Disse folkesange vil være med til at skabe en atmosfære af hygge og nostalgi. Alle vil kunne nynne med på denne musikalske rejse, som også byder på små lystige anekdoter om forfattere og komponister. René Schmidt har gennem årene komponeret musik til mere end 500 TV-udsendelser og samarbejdet med en bred vifte af kendte danske skuespillere. Typisk kender man ikke komponisten bag den slags musik, men nu kommer vi til at kende ham mere og mere - i hvert fald som troubadour og entertainer. Og mon ikke han giver sin nye Bornholmersang "Bornholm vor folkekære ø"

PÅ PLAKATEN

Vælg medlemsskab og køb billetter

Som medlem får du rabat på store oplevelser

Køb et medlemsskab og 3 billetter, så får du rabat hele sæsonen.

GTM inviterer til en sanselig, varm, rørende, overraskende og ærlig aften i musikalsk…

GTMs 46. sæson
Generalforsamlingen afholdes i henhold til § 10 i GTMs…

FOR ARRANGØRER

BILLETSALG - TILMELDING

Har I brug for billetsalg, tilmelding eller event management. Skal I bruge en løsning i jeres eget brand? Skal det være helt enkelt, eller har I særlige behov? Se hvor nemt I kan komme igang her.

Er du forhindret?
prøv Buymyticket

Hvis du er forhindret i at bruge dine billetter, kan du sælge dem til andre interesserede på buymyticket.dk. Det er helt gratis!

Få de gode nyheder først

For at tilmelde dig vores nyhedsbrev skal du blot indtaste din email-adresse og tryk Tilmeld: