program

Generalforsamling og underholdning 2022

GTMs 48. sæson Generalforsamlingen afholdes i henhold til § 10 i GTMs vedtægter.
I den festligt pyntede sal skal vi hygge os med gra¬tis kaffe og kage, medens generalforsamlingen afvikles.  Læs mere

Billettyper

150.00 kr.
Bord 01, Bord 02, Bord 03, Bord 04, Bord 05, Bord 06, Bord 07, Bord 08, Bord 09, Bord 10, Bord 11, Bord 12

Dato

Generalforsamling

Du kan finde vedtægterne via internettet på gtm.billetexpressen.dk, hvor du også kan hente adgangsbillet eller bestille på tlf. 40 71 11 75.
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsam¬lingen, skal være bestyrelsen i hænde i skriftlig form senest 8 dage før generalforsamlingen.

I 2021 blev følgende valgt til bestyrelsen for en 2-årig periode:
Kjeld Reseke Gurli Kofoed Ole Hannecke

På valg er bestyrelsesmedlemmer:
Kirsten Madsen Michael Læssøe Vibeke Hou Jytte Andersen

- og suppleanter, revisor og revisorsuppleant:
Birte Falkeborg Jytte Løyche Flemming Brix Lone Kyed

For alle GTM medlemmer er der gratis adgang til generalforsamlingen og den efterfølgende under¬holdning. Ikke-medlemmer er også velkomne, se prisen på side 21 i programmet.

Husk at bestille en adgangsbillet på gtm.billetexpressen.dk eller på 40 71 11 75.

Underholdning med Isabel Schwartzbach og pianist Mikkel Rønnow

Vi skal høre uddrag fra nogle af de mest elskede klassiske musicals fra både ind- og udland som The Sound of Music, The Phantom of the Opera og Mød mig på Cassiopeia. Isabel Schwartzbach er uddannet fra Stella Adler Studio of Acting i New York og hos sopran Louise Fribo. Hun havde sin anmel-derroste debut i 2014 som Cosette i Les Misérables på Aarhus Teater og har siden spillet bl.a. Maria i West Side Story på Aal¬borg Teater og Aarhus Teater, Maria i The Sound of Music på Hedeland Amfiteater og Christine Daaé i Andrew Lloyd-Webbers kæmpesucces The Phantom of the Opera på Det Ny Teater. I 2019 vandt hun Inge Dams legat for unge, lovende skuespillere for sin præstation i rollen som Hodel i Spillemand på en Tagryg overfor Tommy Kenter, og høstede for samme rolle anmel¬delser som ”stemmen i verdensklasse” og ”den angeliske sopran”. Derudover har hun sunget koncerter med bl.a. Odense Symfoniorkester, Promenadeorkestret og Danmarks Underholdningsorkester. Vi kommer desuden forbi nogle af vores dejligste danske sange.

Baren vil være åben til ca. kl. 18.

God fornøjelse! GTMs bestyrelse

PÅ PLAKATEN

Vælg medlemsskab og køb billetter

Som medlem får du rabat på store oplevelser

Køb et medlemsskab og 3 billetter, så får du rabat hele sæsonen.

Underholdning med Isabel Schwartzbach og pianist Mikkel Rønnow

For arrangører
Billetsalg - tilmelding

Har du brug for billetsalg, tilmelding eller event management. Skal I bruge en løsning i jeres eget brand? Skal det være helt enkelt, eller har I særlige behov? Se hvor nemt I kan komme igang her.

Er du forhindret?
prøv Buymyticket

Hvis du er forhindret i at bruge dine billetter, kan du sælge dem til andre interesserede på buymyticket.dk. Det er helt gratis!

Få de gode nyheder først

For at tilmelde dig vores nyhedsbrev skal du blot indtaste din email-adresse og tryk Tilmeld:

Obs! Indkøbskurvens tidfrist udløber snart!
tilbageværende tid

enhed(er) i kurven

total:

Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.